Penicillin sinova forte..

Publicerat den: 2009-09-29 Klockan: 22:24:20 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Det var bara en del av min vardag EHEHHeheh
ÅHHHHHHHHHHh jag orkar inte vara sjuk

Rinner ur högra ögat = svullet och jättefint, mina ögon blir mindre än vanligt och då är dom nästan ovesäntliga. Johan for för en stund sedan och jag hoppas jag inte har smittat honom.. har klarat av att undvika pussar i flera dagar nu (3) och det är INTE kul! Jag vill pussas med honom jämt ju.

Nu ska jag pröva den otroliga medicinen som heter sömn och se om den verkligen fungerar, håller tummarna för att jag inte svettas inatt så jag slipper vakna i en bassäng. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0