No sleep

Publicerat den: 2009-09-30 Klockan: 12:01:57 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Ingen sömn inatt heller, kul. Rinner fortfarande ur höger öga och jag börjar fundera på hur det ska gå på mattelektionen jag ska på idag. Jag får inte missa den med tanke på att min matematikkunskap inte är den bästa så det gäller att vara på ALLA lektioner och verkligen lyssna på vad läraren säger. Jag ska be han gå igenom fredagens lektion med mig också och eventuellt det som vi ska jobba med imorgon och på fredag eftersom jag inte vet om jag kommer kunna vara där då. Är på gränsen att jag går dit idag..

Idag skulle jag och resten av klassen skriva en uppsats på svenskalektionen, men det kan ju inte heller. Och imorgon har vi något samhällsgrejs och sedan prov på fredag som jag inte heller kommer kunna göra. Jag blev sjuk på helt fel jävla vecka. Jag HATAR att hamna efter, det blir som en ond cirkel och man kommer aldrig riktigt ikapp... Men jag måste, så, what do to.

Nu ska jag kolla på true blood tills jag ska med bussen in till stan. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0