Nejnejnej!

Publicerat den: 2009-09-25 Klockan: 08:39:14 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
Åh jag får inte bli sjuk. Jag har så fruktansvärt ont i halsen att jag blir tårögd varje gång jag måste svälja. Ville verkligen inte missa skolan idag, har varit borta alldeles för mycket ändå (när jag var bortrest). Men jag vet vad vi ska jobba med på mattelektionen så jag får se till att göra dom uppgifterna, sen ska jag skriva en svenska uppgift. Ikväll ska ju jag följa med Amanda och fira Daniel, så jag hoppas att min hals ger med sig så att jag orkar följa med, vill inte sitta hemma bara. Får helt enkelt hålla tummarna.

Vaknade först av väckarn och då ringde mamma och sjukanmälde mig, sen lyckades jag sova till halv 8.. yay. Nu är jag svinhungrig så jag ska nog fika lite sen köra igång med plugget påengång medans Johan ändå sover, lättare när man inte blir störd haha.
Hoppas ni är friskare än mig, ha det bra!
Kommentarer
Postat av: Idunl

då är vi 2 kompis...

2009-09-25 @ 10:06:34
Postat av: sofia

Jag kanske har smittat dig :(:( SORRY! haha:D

2009-09-25 @ 11:05:33
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0