Måndag

Publicerat den: 2009-09-14 Klockan: 08:21:50 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Ny dag på en ny vecka. Vet inte vad vi har för lektioner idag, har inte gått i skolan på en måndag ännu... förutom första dagen efter lovet.
Sov hos pappa inatt så idag fick jag sova lite längre och ta 20 över 9 bussen med Amanda =)

Idag börjar jag jobba på ica också! Har ingen exakt tid just idag men ska dit efter att jag kommit hem från skolan och käkat något. Spännande =)
Men nu ska jag äta lite frukost! Hörs sen, puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0