Jag har överträffat mig själv.

Publicerat den: 2009-09-13 Klockan: 12:43:00 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Jag har nämligen cyklat till pappa endast för att hämta datorn, heheeee, något annat hade nog inte fått mig att göra det... Nu sitter jag hos papo och ska strax cykla hem igen, då blir det en lång dusch vill jag lova. Sen så tänkte jag dammsuga (idag igen, gjorde det i förrgår) och byta sängkläder så att jag sover gott sen inatt =)

Var sugen på att åka till birsta idag men det blir inget av, jag och mamma ska fara ner i veckan istället =) MÅSTE få tag i bootsen från monki.. kan nästan mörda för dom. Sen måste jag hitta en present till b-friend (shirre vad töntigt det lät) som fyller 20 år på lördag! Någon som har lite förslag?
Kommentarer
Postat av: Jäni

vad sägs om ett usbminne och rattmuff? ;)

2009-09-13 @ 13:28:37
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0