Herrejösses!

Publicerat den: 2009-09-20 Klockan: 12:01:39 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Hur kunde jag helt plötsligt få så många kommentarer på ett inlägg? 12 st när jag la upp en egobild? haha.
Igååår hade jag skitkul och det får min röst lida för idag, tappade nämligen bort den nånstans igår... Var hos Rickard först och sen for vi ut till älandsbro (kragom) där det var logfest, stannade cirkus en timma sen for vi tillbaka till folket i stan =)

Jag och Johan kom hem vid halv 3 ungefär, drack ett glas vatten sen gick vi och la oss. Ska jobba idag mellan 5-9 så jag HOPPAS min röst hittar tillbaka tills dess... känns lite tveksamt just nu.

Hoppas ni också hade en trevlig lördag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0