HEEJ SVERIGE!

Publicerat den: 2009-09-02 Klockan: 17:43:01 Kategori: Tunisien Kommentarer: (2)
Haha ah sa kul. Har inte bloggat sen jag kom till Tunisien for att jag inte vetat vart det finns internetcafe.. sen markte vi idag att det fanns pa varat hotell, pa overvaningen. DET AR SJUKT SVART ATT SKRIVA UTAN ÅÄÖ nar dom inte finns direkt pa skrivbordet.

Har hunnit vara har exakt en vecka nu och DOR seriost av varmen.. 35-40 grader varje dag. Vad har vi gjort dom har dagarna daaaaa. (jag vet inte hur man gor fragetecken).
Vi har solat, badat, lart kanna ett jamnarigt par som trakigt nog akte hem idag. Vi skulle aka pa safari men det var sa satans dyrt sa vi sket i det, hade ju fatt leva pa gatan resten av veckan da.

Har atit varldens vidrigaste hamburgare ocksa.. tunisien vet inte hur hamburgare skall goras. Har levt pa pizza och pasta ungefar, haha.
2 forsta dagarna, eller kvallarna (efter kl 7) SPOregnade och blixtrade det som fasn, blev lite orolig att det skulle vara sa varje kvall men icke =)

Har inte sa manga minuter kvar att sitta men nu nar jag vet vart internet finns kan jag ju blogga lite oftare =)

PUSSSSSSSS PA EEEEEER!
Kommentarer
Postat av: ammmamammanda

hahah sopa=D det låter ju ashärligt! och här sitter jag i kalla septembersverige (det hade du säkert särskrivit). miss u dummer!=(

2009-09-02 @ 21:10:34
Postat av: sofia

Mmm ni verkar iaf ha en skön semester=) saknar er lite här hemma faktsikt!! 17 grader här nu, kl. 13.00:)

2009-09-03 @ 13:13:28
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0