GRATTIS ÄLSKLING

Publicerat den: 2009-09-19 Klockan: 10:03:00 Kategori: Shopping Kommentarer: (2)
IDAG FYLLER MIN UNDERBARING TILL POJKVÄN 20 ÅR!!! JA MÅ HA LEVA JA MÅ HA LEVA JA MÅ HA LEVA UTI HUNDRADE ÅÅÅÅÅÅR.
Jag har aldrig förstått varför man sjunger "ja må ha leva" det borde ju vara "han" respektive "hon" må ha leva? Konstig låt.

IAF
Igår hade jag jättekul, vi var bara 4 st (jag fia jennie linn) och sen kom johan martin och anton och sjöng singstar med oss =) Innan det kom grannarna förbi och joinade innan dom drog ner på krogen =)
NU ska jag ner på ica och handla fika för här ska det bakas!!!! Kl 12 i antjärn är det som gäller. Ha en bra dag! =)

Det här köpte jag i birsta:
Glömde skriva var leggingsen och rosetten är ifrån men de är från Monki =)

Kommentarer
Postat av: amaamammmamamanda

åh herregud ska man behöva lära dig allt.... man sjunger visst "han" om det är en kille, och "hon" om det är en tjej. det där med "ha leva" har vi fått från när barn sjunger låten tror dom att den går så. SOPA

2009-09-19 @ 12:14:39
URL: http://kalasamanda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej hej!

Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och José :)

2009-09-19 @ 18:16:03
URL: http://bananvecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0