Finally.

Publicerat den: 2009-09-29 Klockan: 10:28:56 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Nu har jag varit på sjukhuset och fått något slags penicillin som jag ska äta i 1 vecka. Jag hoppas hoppas HOPPAS att tabletterna börjar verka fort som faen för imorgon måste jag till skolan.

Ni får ursäkta mitt lilla aggroinlägg som jag skrev igår, var så jäkla irriterad.. Jag mamma och Johan åkte till pizzerian och åt middag där, måttligt gott. Sen var det idol, godis och glass som stod på listan =) Gick och la mig vid 10 och vaknade vid 1-2 av att Johan fortfarande inte gått och lagt sig utan kollade på film, så då fick jag lite svårt att somna om igen, låg och surrade en stund tills vi båda somnade =) Imorse därimot låg jag och svettades som en gris, gick och la mig i mammas säng istället där det är lite svalare men blev inte så mycket bättre, var fan alldeles dyngsur när jag vaknade av att mamma ringde då det var dags att åka till VC.

Nu mina kära vänner ska jag kolla på true blood.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0