Yello

Publicerat den: 2009-10-02 Klockan: 22:00:55 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Kort dag idag. Började 8 och slutade 9, kan tyckas vara onödigt men det är fasn farligt att vara borta från mattelektionerna, man kan missa sjukt mycket alltså. När jag kom hem så föreslog mamma att vi skulle åka till birsta och det GÅR INTE att säga nej till så fort var det gjort! Fick med mig en vit lång stickad tröja och en svart kjol med dragkedjor hem från gina, skitbilliga båda två, 149 kr st. Visar imorgon! =) Älskar stickat, så varmt, mysigt och sköööööönt!

Nu ska jag hoppa i säng faktiskt, väldigt tidigt för att vara en fredagkväll ja, men jag ska jobba imorgon mellan 9-17 så jag ska upp kl 8 och vill inte se ut som en zombie imorgon så lite sömn behövs nog =)
Hoppas ni hade och har en trevlig fredagkväll! Puss


Kommentarer
Postat av: erika

jag har röstat på dig :)

vill du rösta på mig?



http://www.tv4.se/1.1173520?i=99

2009-10-03 @ 13:54:13
URL: http://irmaerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0