Vilken kväll!

Publicerat den: 2009-10-10 Klockan: 11:02:45 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Jag hade jättekul igår även om det hade varit skönt om vissa saker inte hade skett, men sånt händer. Kalasade med mina vänner och humöret var på topp! Det övervägde det dåliga under kvällen med hästlängder =) + att jag fick VÄRLDENS bästa presenter! BARA sånt jag önskade mig, fantastiskt!
Jag fick:
Rött läppstift + eyeliner (penna) av Sofia och Ida
En apsnygg tröja + halsband + partybrillor av Amanda
Dust It + tisha av Marris och Cilla
Partymugg av Anders och Henke
"Gratischeck" på mat av min man (m-mmm)
Minishots av olika smaker av Fia och Jennie (mohaha)
Pengar att shoppa kläder för av min älskling =)
Och lotteeeer!! Som jag faktiskt inte vet om jag vann pengar på haha.

Kommer inte ihåg om jag fick nå mer.. hm. Men herregudars vad glad jag blev av allt! =) TACK!!

Åkte in till stan vid halv 12-12 och shakade ass på Gennys, jag fattar fortfarande inte att jag kommer in där.. lagligt. Haha! He är sjuuuuuukt.

Amanda min trogne (och väldigt frusna) vän stod utanför Gennys när vi gick därifrån. Då bestämde vi oss för att gå bort på minikrogen och äta pizza. Jag tror aldrig en pizza har varit sådär god.. typ som när man är jättehungrig men man har inte råd att köpa pizza, också får man smaka 1 bit av en kompis, SÅ god var den!! Om ni fattar.





Skaffa aldrig glasögon älskling.... =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0