Slut på veckan

Publicerat den: 2009-10-04 Klockan: 22:03:48 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Idag har det blivit väldigt många inlägg, det blir lätt så när jag har lite att göra. Märkte att jag inte hade svenska boken hemma heller så det inget plugg alls idag =/ Istället följde jag med mamma till min moster och åt daimglass, det var väldans gött!

Imorgon har jag sovmorgon men jag funderar på att ta halv 9 bussen in, beror på hur pigg jag är imorgonbitti haha. Är sjukt sugen på en chailatte med sojamjölk (kan inte dricka med vanlig mjölk, magen tar självmord). Det konstiga är att jag dricker flera glas mjölk dagligen utan problem. Men när jag dricker chailatte så bara efter några små klunkar (säger man så?) så får jag så otroligt ont i magen, måste vara för att den mjölken är fetare eller nått, och skummad. Vi dricker lättmjölk hemma så.. Jaja!

Just nu sitter jag och funderar på vad jag önskar mig på min födelsedag, mina kompisar frågar och frågar och frågar och jag har inte något bra svar till någon utav dom, haha. Lättaste är att köpa något man vill ha själv, blir oftast bra då =)
Nu ska jag äta en kvällsmacka och sedan duscha, borsta tänderna och lägga mig! Sov gott! =)

avatars myspace with Gickr





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0