Shoppa & rensa

Publicerat den: 2009-10-19 Klockan: 20:20:40 Kategori: Shopping Kommentarer: (0)
Idag införskaffade jag mig en kavaj. Ä.N.T.L.I.G.E.N säger jag bara. Hittade även en jättefin klänning som skulle passa finfint på nyår, men den satt lite konstigt på mig så den fick hänga kvar.. tänkte gå dit och pröva den ännu en gång i hopp om att den sitter bättre, haha ;) Den var så fiiiiin. Då jag kom hem så tänkte jag att jag lika gärna kan göra en sjujävla rensning i garderoben och slänga ALLT jag inte använt senaste månaderna och det var en hel del det.. Nästan en halv sopsäck och det känns så skönt att slippa ha 3 plagg på varje galje. NU ska jag börja med svenskan!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0