Ica

Publicerat den: 2009-10-30 Klockan: 09:32:49 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
Har just varit på ica och letat extratider (tider som den "riktiga" personalen vill byta bort) och fann 4 tider och jag skrev upp mig på 3 av dom, känns bra med lite klirr i spargrisen =) Ska jobbajobba och sparaspara tills jag och Amanda åker till stockholm, vill ju kunna shoppa utan gränser!!! (nästan iallafall).

Från och med nu har jag köpstopp. Det ENDA jag får köpa nu är något att ha på mig på nyår - dvs 1 klänning, nada mas!!!! Kommer jag klara det? Jarrrååå det är väl bara att låta bli att gå på stan och få för sig att åka till birsta, skiter jag i sånt så finns det ju inte mycket jag kan spendera mina pengar på.. förutom alla hemsidor fyllda av kläder.. och skor.. och ja.. en ipod vill jag ha också. Kanske ska önska mig det i julklapp istället? Smart! Nu mina vänner ska jag äta frukost och sen får vi se vad jag hittar på, ikväll ska jag iallafall till häggdånger.
Kommentarer
Postat av: Cammie

Vilken superfin blogg du har!:)

2009-10-30 @ 09:56:00
URL: http://cammies.webblogg.se/
Postat av: linnea

tack :) allt bra ?

2009-10-30 @ 12:31:13
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0