Godmorgon bejbs

Publicerat den: 2009-10-07 Klockan: 07:00:14 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
HERREGÖÖÖÖÖ vad trött jag är idag, höll knappt på att komma upp ur sängen men när en jävligt gnällig hund står vid dörrn och ska ut och pinka har man inte så mycket att välja på när min mamma dessutom jobbar natt och inte är hemma, blöh. Märkte då att det var PISSVÄDER på ren svenska så idag blir det dunjackan, fet halsduk, mössa och vantar, tänker INTE frysa.

Har en ganska tråkig outfit idag (randig långärmad tröja och ljusa stuprörsjeans) så jag orkar inte knäppa någon bild + att jag inte ens har laddat batteriet.. hehe. Menmen, ni kan ju kolla på de gamla bilderna som jag länkade här ovanför om ni är intresseradddddd at all.
DESSUTOM FYLLER EN AV MINA ÄLDSTA KOMPISAR 18 ÅR IDAG!!!!!!!!!!! GRATTIS JENNAN!!!!!!!!!! WOOHOOOO äntligen är det våran tur!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0