Bio med J

Publicerat den: 2009-10-18 Klockan: 00:07:14 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Hello! Det blev en myskväll med baby ikväll, först bio och nu mys framför tvn =) Vi gick faktiskt ner till stan (andra gången idag för mig! ;)) och skulle gå hem också men då hade vi sån tur att Diktarn och Kim for förbi och skjutsade hem oss =) Känns som att det behövdes en lugn hemmakväll. Vi såg Flickan som lekte med elden och den var lika bra som jag hade förväntat mig, så jag rekommenderar den för er som inte sett den än =)
Börjar faktiskt bli trött redan nu.. fast det är ju inget ovanligt med tanke på att jag är ganska kvällstrött. Blir nog sängen snart för mig, Johan sitter nog kvar med lillebror och fortsätter glo på kickboxningen som dom slog på nu.. inge vidare tycker jag, haha. Menmen, hoppas ni haft en trevlig lördagkväll =) Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0