18 ÅR 18 ÅR 18 ÅR

Publicerat den: 2009-10-09 Klockan: 07:09:58 Kategori: Allmänt Kommentarer: (4)
ÅHERREGÖÖÖÖ, 18 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!

Frihet.

Jävlar vad glad jag är!!!!!


Har precis ätit frukost med pappa som så snällt ska skjutsa mig till skolan idag. Blev firad av pappas sida igår här och fick massa pengar, en APSNYGG stekpanna (haha), läppglans samt ett guldhalsband + örhängen. Inte dåligt =) Idag blir jag firad av mammas släkt och sen kommer det lite kompisar ikväll =)

Uppdaterar mer under dagen, på skolan ska jag bjuppa på äppelkaka som jag och Amanda bakade igåååår =) PUSS

GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ MIG PÅ BLOGAWARDS! JAG FYLLER FAKTISKT ÅR.


Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN!

GODMORGON! :D

&

GRATTIS !

2009-10-09 @ 07:41:16
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS...

jag lovar att rösta på dig^^

2009-10-09 @ 12:34:06
Postat av: Miakela

grattiiis!

2009-10-09 @ 14:50:29
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: dannie

Läs mitt inlägg, Stolen for fashion i bloggen. Vill inte att detta skall ses som ett spaminlägg eller ett desperat försök att få besökare till bloggen. Jag vill nå ut till så många privatpersoner som möjligt ang. djurens sätt att behandlas på. Kommer du bära päls i vinter? Svara efter du sett filmen! Kram



Ps. Grattis på 18årsdagen

2009-10-09 @ 21:46:39
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0