Så olikt det kan bli

Publicerat den: 2009-11-10 Klockan: 18:09:23 Kategori: Shopping Kommentarer: (2)
Nu var det längesen jag fyllde på garderoben! (ganska..?) KOLLA VA SNYGGAAAAAa


H&MH&MH&MH&MH&MH&MH&M löv ittt

Idag missade jag bussen hem, glömde bort tiden när jag stod i kassan på dressmann så det fick bli en senare buss idag. Så kan det gå! Vi hade sigenarbesök också typ 4 gånger av samma personer.. man ska inte dra alla över en kamm men sluta sno saker så kanske det blir bättre!!!!!
Nu ska jag äta spagetti och köttfärssås!
Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan! är du sugen på att vara med och tävla om att bli veckans blogg? anmäl dig i min blogg. det finns bara plats för 5 tävlande så först till kvarn!

2009-11-10 @ 18:31:58
URL: http://ymperia.com/sofia
Postat av: Sofia

Var det inte du som sa att du inte skulle köpa något mer, mer än jul/nyårs klänning?;) haha!

2009-11-11 @ 12:32:51
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0