Precis vad jag trodde!

Publicerat den: 2009-11-04 Klockan: 17:32:18 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Ja det gick åt helvete att sova i natt!!! Hade världens äckligaste mardröm om att jag hade massa psykskadade massmördare som var ute efter mig, och dom var odödliga dessutom!!! Kommer ihåg att jag skar sönder handen på en av dom och slet av fingrarna så det sprutade blod över hela mig.... när jag väl vaknade ur drömmen så var jag skyblöt i svett och grät... jag var så jävla rädd så jag nästa sket på mig!!! JAG HATAR MARDRÖMMAR

Ont i magen har jag också, det är en blandning mellan magknip, mensverk och att ha ont i magen så man vill spy... + att jag är hungrig HELA TIDEN, min faster tror jag har magkatarr. Hon har varit sjuksköterska så hon vet hon. Emma sa att jag var gravid, men henne tänker vi inte tro på utan vi tror på min faster! Right?!?!? Haha ja självklart.
Just nu sitter jag och äter en tunnbrödrulle med pepparsalami i och dricker ett glas oboy, vet nämligen inte när mamsi kommer hem så det kanske blir en jättesen middag och jag är ju SKITHUNGRIG som vanligt.

DET var min dag de... hur var din?

Han är söt han den där Johan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0