Myskväll

Publicerat den: 2009-11-15 Klockan: 00:04:41 Kategori: Shopping Kommentarer: (0)
Hello! Efter att jag kom hem från jobbet ikväll så kollade jag och mamma på CSI Miami och sen Beck, till det så tuggade vi i oss chips och dipp och drack varsitt glas cola, mycket gott =) Ska nog borsta tänderna och lägga mig om ett tag.. är väldigt trött och imorgon ska jag hinna med mycket. Ska fira min kusin, övningsköra med pappi, äta middag hos pappi och sedan gratta Marklund (tror jag iallafall, han fyller då år). Tänkte även hinna göra en skoluppgift. Hoppas ni har haft en trevlig helg =) Hörs imorgon!

Myser i min nya stickade polotröja från gina 199 :-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0