Hej och hå

Publicerat den: 2009-11-02 Klockan: 19:15:26 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Kom hem för ca 30 minuter sedan, har precis ätit middag med baby. Jobbade mellan 11 och 4 idag, hade körkortsteori kl halv 5 så kommer nog jobba till 5 hädanefter. Kommer alltså ha praktik 3 dagar i veckan och det ska bli ganska skönt att bara behöva vara i skolan 2 dagar de kommande 6 veckorna, nog för att torsdagar och fredagar är de drygaste dagarna på skolan då vi både har samhälle och matte.. på fredag har vi dessutom matteprov.. tror jag, blä. Måste kolla igenom matteboken och köra igenom några test så att jag kommer ihåg vad vi gjort osv.
Nu ska jag läsa lite bloggar sedan göra Johan sällskap vid tvn, puss!

Puss pådä
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0