Valborgsmässoafton 09

Publicerat den: 2009-05-01 Klockan: 14:05:02 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Tjabadabado. I natt kom jag hem vid halv 4 och somnade väl strax efter 4 och tänkte "nu sover jag nog länge imorgon".. PYTTSAN! Halv tio var man pigg som en pelikan med 4-5 timmars sömn.. yay.

Hade en ganska trevlig valborg igår, en och annan fäld tår men idag mår jag tiptop! Shit happens, och det är så sant som det är sagt. Känns tråkigt att jag inte var på någon majbrasa som man alltid var när man var mindre.. men läste i tidningen att det är eldningsförbud på många ställen i Sverige pga. torka. Så jag hoppas alla invånare i vårat land fattar det då så det inte uppstår en massa onödiga bränder...

Idag har jag stor lust att fara till birsta. Måste hitta en bikini eftersom tamefan alla jag har (ca. 6 st) är för små. Eller dom är inte för små men jag är en hotpants tjej och några sånna underdelar har jag inte. Och överdelarna tycks ha krympt över vintern för mina boobs har då inte blitt nå större... Men som Linnéa och jag sa.. hellre små och fasta så att dom sitter där som ska istället för att dom ska hänga ner till midjan!

Ikväll ska jag och Johan på bio och se X-men wolverine origins. riktig jävla killfilm men vad gör man inte... Närå, den är säkert bra, gillar olika sorts filmer så hoppas väl på att den här är bra så att jag inte slösar en hundring till på ännu en dålig film. Sist vi var på bio så såg vi Saw IIII och jag höll på att dö efter 5 minuter och Johan tyckte väl lite synd om mig när jag kröp in i hans jacka och ville gå hem... haha.

Ajja! Nu ska jag duscha, byebye!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0