Ny, söt, tråkig, fantasilös

Publicerat den: 2009-05-21 Klockan: 23:47:47 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
design.

Jag blev less på att se miljontals med blommor varje gång jag klickade fram min blogg så nu är den vit, gullig och jättetråkig!

Ikväll har jag varit med Marris och CIlla, kom hem för en stund sedan.
Ska nog gå och lägga mig strax, är ju inte speciellt kvällspigg så sängen känns väldigt lockande, ska bara äta nån kvällsmacka först, magen skriker efter något mättande...

Imorgon ska jag städa och möblera mitt lillalillalilla rum, går typ att ha sängen på 2 sätt för att garderoben och skrivbordet ska få plats, hööööh. Det som är bra med ett litet rum är att det tar inte speciellt lång tid att städa, och oftast har jag väldigt städat rum.. bäddar fanimig sängen varje dag!..... förutom idag. Aja, sov gott era kangelbärer.

Här någonstans är mina tankar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0