Inte haft tid att blogga

Publicerat den: 2009-05-10 Klockan: 14:37:13 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Tjoba!
I helgen har som sagt Pierre, Sanna och Mia varit på besök så jag prioriterade inte bara bort bloggen, hela datorn tillochmed ;) Dom for hem idag och tog Johan med sig dom rackarna.... nädå. Idag har jag varit med om massa saker.. höhö. Först så åkte jag traktor med pappa i stan vilket fick mig att känna mig som världens bonde. Sedan for vi ut till Äbro till gammhuset i kragom där Viktor och Carro numera bor, eller dom ska väl flytta in snart. Sedan när vi skulle hem igen så slutade pappas bil fungera sisådär 200 gånger, haha. Körde några hundra meter och sen ba dooooog den. Det är en automat och hyffsat ny bil så det är ju inte för att den är schleten heller.. haha, tror aldrig det har tagit så lång tid att fara från Äbro till bondsjön, och att måsta starta om bilen mer än 10 gånger var ju kanske inte så normalt det heller.

Ajja, i helgen har jag varit hos pappa och ute i häggdånger med Johan och piteborna m.fl. Hoppas dom kommer ner lite oftare nudååå. Nu orkar jag inte skriva nå mera, haaade.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0