Waynes Coffee 12-15

Publicerat den: 2009-03-07 Klockan: 11:02:15 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Halloj.

Bowlingen igår var skitskoj, blev dock lite less efter andra spelet så Peter fick köra mina sista strikar ;) Nämen jag var faktiskt riktigt duktig, ledde ett tag!
Fick just ett samtal från waynes, ska jobba mellan 12-15. Då har man något att göra idag en stund.

Sen undrar jag, det var en "Linnea" som kommenterade och frågade om jag hade trevligt med Victor Fahlberg, eftersom jag gick runt i hans jacka och fjantade runt hela kvällen.
Nu vet jag inte vad du menade med trevligt, för om du inte förstått det så har jag en pojkvän sedan nästan 2 år tillbaka som betyder ALLT för mig som jag älskar oerhört mycket och som jag aldrig någonsin skulle såra. Och de människor som känner mig vet det. Men jag hade kul i sundsvall, fick träffa Anneli men även Daniel och Erik som är från samma stad som jag. Och ja, jag snodde Victors jacka en del under kvällen för att det är nog det största och varmaste jacka jag någonsin provat :p
Min fråga till dig; vem är du? vad jag vet så fanns det ingen Linnea på samma fest nere i Sundsvall hos Victor och Anneli.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0