Underbara vårkänslor!

Publicerat den: 2009-03-18 Klockan: 16:59:47 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Åh så himla härligt med sol och klarblåhimmel! Snön har börjat smälta och man kan se lite gräsplättar här och där :) Mysigt! Skinnjackan har åkt fram och dunjackan har fått bosätta sig i garderoben tills nästa vinter.. in det med nya och ut med det gamla :)

Tänkte också säga att denna sida, gratismode, är en bra sida! haha.. Nämen det är enklare att samla poäng än vad man kan tro, skitbra :) Jag siktar på att samla 1000 poäng så ni kan ju hålla tummarna.. hahah ;D Anywaaay, vill ni bli medlem och börja samla poäng så klicka här! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0