Oh, en sån natt, en sån..

Publicerat den: 2009-03-02 Klockan: 10:01:08 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
FÖRSKRÄÄÄCKLIG NATT! Inte alls underbar på en fläck! Vaknade halv 4 i natt och mådde skit dåligt, men eftersom sånt här hänt så många gånger förr så antog jag att det skulle gå över utan att jag skulle behöva spy. Klev iallafall upp och satte mig inne i badrummet, ifall att liksom. Där satt jag ungefär 10 minuter och väntade på att det skulle gå över, ett tag kändes det som de, men sedan kom det tillbaka igen så jag ropade på mamma (haha, känns faktiskt bättre då!!). Så hon gick och hämtade vatten och samarin, men under denna tid hann jag spy. Mysigt! Dock var det inte speciellt mycket som kom, det var mest kväljningar (hur det nu stavas). Men fyyy så bra jag mådde efteråt. Ska väl vara glad över att jag inte har åkt på magsjuka eller blivit sjuk över huvudtaget, så här kan det bli lite då och då.. Anywaaaaaay, efter all denna drama sov jag rätt gött!

Idag ska jag ta en buss ut till Johan och vara med honom ett tag, sedan senare i eftermiddag ska jag till Johanna som fyller 18 idag! Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Johannas 18årsdag, HURRA HURRA HURRA! Där bjuds det på middag, gottgott!
Nu ska jag bädda sängen och sedan äta frukost. PUSS

Här är bilder från gårdagen hos Cilla:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0