Lov, lov, underbara lov!

Publicerat den: 2009-03-01 Klockan: 17:17:12 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
YEEEEEEHA, nu är det sportlov! GÖTT!

Har varit dålig på att blogga nu i helgen, har haft fullt upp serru!! Nämen, i fredags var jag nere i sundsvall och festade hos Victor och Anneli, det var trevligt. Sov då hos Anneli och vaknade halv 9 nästa morgon, uppe med tuppen vettu! Vi for till och med ner på ica innan dom ens hade öppnat, sånt händer inte. Speciellt inte på en lördag, haha. Bilder från festen finns på min bilddagbok.
Anywaaaaaay, på lördagen var jag med Johan, vi for ut till honom efter att vi käkat middag och badade bubbelbad! MYS! Dock råkade vi använda liiiite för mycket skum.. haha.. Det gick liksom inte att sitta dära eftersom skummet gick ovanför öronen, så vi satt där och "skottade" bort skum och in i ett hörn, haha.
Sov hos Johan gjorde jag, och idag klev vi upp tidigt igen, DUKTIGT. Sedan så har jag klippt Johan också, jajamensan!! Han blev sååååååå fin, hihi.

Nu ska jag hoppa in i duschen oså för ikväll ska jag umgås med några gulliga tjejer! PÖSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0