Lite förändring i bloggen

Publicerat den: 2009-03-08 Klockan: 20:45:58 Kategori: Kommentarer: (1)
Nu har jag fått tummen ur och gjort något åt min bloggs utseénde. Blev väl inte så jättebra nu heller men snart får jag väl inspiration till någon snygg header.. hoppas jag. Jag skriver ju trots allt i bloggen flera gånger om dagen så nog är den värd ett vackert utseénde ;)

Johan kom hit för nån timma sen och nu sitter han och spelar, riktig tråkmåns är han. Tror jag ska göra nå riktigt gott fika sen lägga mig och se på tv. Är som sagt ledig imorgon men ska spendera den dagen i engelskaboken och försöka läsa ut den.. Bara att bita ihop.
Vi var nyss på sibylla och åt lite, brukar bli så på söndagar, helst när mamma jobbar natt och man måste fixa middag själv :p Fast hon hade tagit fram spagetti och köttfärssås som vi kunde laga men så hurtiga var vi inte.. Får se om jag lagar nå mer mat, börjar fan bli hungrig igen :p Aja..
Tydligen så har vi svenska prov på tisdag också, kul att jag fick med mig böckerna hem! Ungefär som vanligt. Men nu ska jag fika lite, puss
Kommentarer
Postat av: Linda

svenskaprov på tisdag? :s vaaaa?!

2009-03-08 @ 23:26:07
URL: http://lindaangelicacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0