Jag välkomnar våren..

Publicerat den: 2009-03-10 Klockan: 16:37:38 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Våren tycks inte vilja komma än, men jag välkomnar den iallafall om den skulle ändra sig eller nå.. blir så less denna kyla och att det är vitt precis överallt.

Blev inget svenskaprov idag för att ingen hade tränat den här gången heller.. hade dock varit skönt att få göra bort det. Sedan visade det sig att min bok inte var en roman, jävla osis.. Aja, jag och läraren kom överens om att jag får redovisa boken lite senare, när jag hittat en som duger. Får väl göra det extra bra då! Ska börja skriva på uppsatsen idag som ska vara klar om precis en vecka.

Nu ska jag lägga mig i sängen och blunda lite.. är så himla trött. Bloggar nå mer senare, puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0