Fläskfilé och krocketter

Publicerat den: 2009-03-22 Klockan: 17:06:48 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Tjabba bloggen.

Idag har det inte utförts speciellt mycket, har varit och hämtat kvarglömda grejor hos Jennie och hämtat min dator hos min kusin, nå så jävulska skönt det är med egen dator.. Både jag och brorsan har varit utan dator i några dagar så vi har försökt samsas om mammas som faktiskt gick bättre än förväntat.

Idag tänkte jag få mysa med min bebe men han ska plugga idag så då tänker jag inte störa honom, har lite att göra jag med så passar väl på att göra bort sådant idag då :)
Nu ska jag föra över alla mina bilder från mammas dator. Lateeeeeeeer
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0