2 år med min bejb <3

Publicerat den: 2009-03-15 Klockan: 13:33:52 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Idaaaaaaag är det 2 år sedan jag och Johan blev tillsammans, mys! :) Ska nog inte göra något särskilt idag, vi var ute och åt på restaurang igår, söndagar är så tråkiga.. Men min lillebror har bakat en tårta åt oss, hahah.. Inte alltid han är så gullig..

Efter vi hade käkat igår så åkte jag på klassfest som inte slutade som klassfest, kom annat folk också :) Halvkul var det väl :) Åkte sedan ner på stan och väntade in Johan så att vi kunde åka hem med mamsen som var snäll och hämtade oss.

Nu ska jag slita upp Johan ur sängen och fika lite. Pussss!
Kommentarer
Postat av: sofia

grattis=)

2009-03-16 @ 21:32:07
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0