På tiden att jag skriver

Publicerat den: 2009-06-18 Klockan: 21:26:51 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
TJOHO

Har inte orkar skriva nått, känns inte som att jag gör något annat än att sälja jordgubbar nu förtiden.. Idag var det väldans mycket folk så vi stod alla tre från kl 1 tills att Marris åkte hem halv 4 för att sedan åka iväg och spela match. Jag slutade 7 och kom tillbaka vid kvart i 9 för att hjälpa brorsan att kontrollräkna så att allt stämde, vilket det gjorde :)
Imorgon är det midsommar och jag jobbar, morgondagen gör inte så mycket men jobbar lördag också och det känns ju jävligt surt eftersom jag ska fira midsommar ute i häggdånger och måste stå och sälja jordgubbar kl 9 på morgonen.. och försöka se pigg och glad ut. Good luck!

Var in en sväng till stan och sa hej till Pierre, Mia och Sanna, och även deras kompis Ronny som dom har med sig. Kuuuuuuuuuuuul att dom är häääääär :)
Nu ska jag gå. Hejdå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0