Morning sunshines!

Publicerat den: 2009-06-28 Klockan: 11:04:57 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Idag ska jag fortsätta med att bättra på min bränna (som faktiskt börjar krypa fram). Brukar sällan vara särskilt brun om somrarna för att jag aldrig orkar ligga speciellt länge i solen, men nu har jag gett mig fan på att bli brun så det tar sig! :D
Igår låg jag ute hela dagen och vid 8 när mamma slutade jobba så skjutsade hon mig till stan, vi for förbi subway där jag köpte ett halv parmasanbröd med kycklingbröst, curry och maaaaaaassa grönsaker! Så jävla gott. For vidare till Tessie där även Jennie var, där satt vi ute i solen tills den började gömma sig bakom träd och hustak så vi traskade ner mot stan då, klockan var ungefär halv 1. Blev stoppade av några europeiska grabbar som är här på Berget events, som började snacka engelska med oss och det blev jag som fick vägleda dom till "the bar".. haha. Jennies engelska var (är) usel, det första hon sa var "turn left! turn left!".. när dom i själva verket skulle svänga höger men ja.. hon försökte iallafall ;) Väl framme så gick vi in på skeppet, eller jag gick väl knappast in.. aja, in kom jag! Haha, trevlig kväll faktiskt, träffade många jag kände :)

Nu ska jag göra en god frukost sedan ska jag lägga mig ute på gräsmattan och smälta resten av dagen. Pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0