Många inlägg idag :p

Publicerat den: 2009-06-11 Klockan: 23:12:05 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Har ju nästan bara lagt in bilder i inläggen jag "skrivit" idag så jag tänkte sa en snabb genomgång om innehållet av min dag. Johan tog som sagt studenten idag så klockan 1 stod vi (jag och mamma) beredda att hänga rosor och söta nallar kring hans hals och knäppa lite kort på honom och på oss, himla stilig var han :') Sedan for dom iväg på släpet och mamma for hem medan jag stannade i stan med Johans pappa som jag skulle åka med hem till Antjärn sedan när Johan och hans klass klivit av flaket igen.
Väl i Antjärn så bjöds det på jättegod smörgåstårta och sedan öppnade han lite paket, han fick pengar av mamma (mig och brorsan var inräknad också) och en kortärmad skjorta av mig, har tyvärr ingen bild.. Sen fick han pengar och jättefina smycken av hans släkt :)

Senare mot kvällen så hade min lillebror bal så jag, mamma och en av mina mostrar åkte in för att kolla på dom uppklädda små barnen som inte är så småa längre. Pappa och Ulla var också där, skönt att pappa är på benen även om det gör väldigt ont och är kämpigt för honom.. Vill verkligen att han ska slippa ha ont nu.

DET var min dag i korta drag...
Imorgon är det skolavslutning och jag skall ej medverka i cermonin eftersom jag jobbar till 15:00. Som tur är så är skolavslutningen ingenting speciellt när man går 1:an och 2:an på gymnasiet. Imorgonkväll är det klassfest hos Robin som förmodligen kommer bli mycket trevlig! Kan det vara annat än roligt när det är min klass vi talar om? :)

Nu orkar jag inte skriva mer... ska sno tillbaka spikmattan av mamma och lägga mig på den ett tag, sedan ska jag fika och gå och lägga mig, börjar bli lite sömnig efter en så händelserik dag. Sov så gott! Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0