Kul med film utan ljud!

Publicerat den: 2009-06-14 Klockan: 11:39:51 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Igår kom Amanda och Daniel hit och var med mig och Johan, vi hyrde film och skulle såklart se den men ja.. innan den kom igång så var klockan 12, minst :p haha. Ljudet ville inte funka så Amanda hämtade sin dvd men det ville ändå inte..... då så kollade vi på min dator istället, eller dom kollade, jag sov...

Just nu sitter jag och kollar på en film på tv, utan ljud, igen. Men det är text så jag försöker inbilla mig hur deras röster låter.. haha.
Nu ska jag fortsätta kolla, posss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0