Inlägg utan en rubrik..

Publicerat den: 2009-06-13 Klockan: 10:16:45 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Hatar rubriker.

Godmorgon! Igår hade jag en trevlig kväll med många söta töser och 3 pojkvaskar, vid 12 halv 1 vandrade vi ner på stan där jag träffade Johan och hans kompisar. Tänka sig att Johan hade den kortärmade skjortan på sig som han fick av mig, jättefin var han :') Skippat kepsen hade han också gjort.. vet inte vad som hade flugit i honom.. kanske för att han blev så snygg i slingorna att han inte kan dölja med kepsen längreeee!! :)

Åkte hem med Amandas papi vid halv 3 sen somnade jag väl strax efter 3 nångång och som vanligt så kan jag ju inte sova länge på morgonen... tänkte ta en tripp på stan om någon timma, när jag vaknat ordentligt.

Nu ska jag äta frukost, haade.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0