Hemmakväll med M

Publicerat den: 2009-06-21 Klockan: 00:16:43 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
..arris! Vi hade tänkt fara ut till häggdånger men det blev inte av så vi fixade en film och käkade godis, ostkrokar och drack trocca istället. Mycket gott och skönt att bara ta det lugnt.

Igår var det midsommar och jag har varit kass på att blogga senaste tiden.
Vi var uti häggdånger där Pierre, Mia, Sanna och Ronny är på besök (de bor hos Martin) så där firade jag min midsommar och hade mycket trevligt! For en sväng till Simon och var hemma hos Martin igen med hela ligan kring 2 tiden. Alla var så frusna så vi slog igång bastun och satt där, sist ut var jag, Mia och André så när vi bastat klart tog jag en dusch och tvättade håret när jag ändå var i duschen, haha. Kändes jävligt skönt när man vaknade senare idag att inte ha mascara hela ansiktet och känna sig allmänt äcklig ;)

Just nu sitter jag och pratar med Johan som är i piteå och jobbar. Helt galet vad jag saknar honom nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0