En dag på smitingen

Publicerat den: 2009-06-29 Klockan: 17:53:57 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Dagen har spenderats på stranden med några vänner, tycker det är väldigt mysigt då jag inte åker till smitingen så ofta, är ju en bit för mig. Varmt och skönt med lite svala vindar, helt perfekt! Jag, Sofia och Amanda sprang fort som attan ner i vattnet för att doppa oss, det var sjukt kallt så man var tvungen att bara kuta (?) i.. Var rätt skönt när man kom upp på land igen och slapp svettas en stund. Brände mig som satan om fötterna och i ansiktet, är knalljävlaröd.. Jaja, när det lägger sig så är man ju lite brun iaf ;)

Kom hem alldeles nyss och nu väntar jag på att pappa ska komma förbi med CADILLACEN han har köpt!!!! Vår familj har Alltid haft raggarbil, men så sålde pappa 54:an för några år sen och jag visste att han skulle ångra det men icke.. det skulle han inte sa han.. HÖHÖ, jag undrar jag vem som hade rätt! Detta är inte en cadillac 54 som vi hade förut utan en 64, tror jag.. :)

Hoppas ni haft en solig och härlig dag ni med! PUSS

Syns dock inte i cam kanske.. men jag är en räka.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0