Utvärdering av jobbet

Publicerat den: 2009-07-20 Klockan: 17:37:44 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Här är en offentlig och kort utvärdering av mitt sommarjobb:

Hur var det?
Jooodå det dög... Jag var glad att jag ens fått något sommarjobb men det var ett jävla slavjobb tyckte jag ibland när man kunde få hur mycket mögliga jordgubbar som helst och att man måste rensa flera hundra liter jordgubbar om dan. Hittade en mördarsnigel en gång!!!!! Jag skojar inte. Den var svart,  7 cm lång, 2-3 cm FET och inget skal.

Vad tyckte jag om schemat och arbetstiderna?
Man jobbar 6 timmar på ett pass, ingen rast, ingen lunch. Det SÖG. Klart som fan man behöver mat i magen men icke, då fick man ta med sig nått och smygäta medans man jobbade för hur roligt ser det ut när man slaffsar i sig mat en halvmeter från jordgubbarna som andra ska köpa... Tidsperioden var helt okej, drygt i början när man inte ens hade slutat skolan och dom nästan krävde att man skulle skippa den för att jobba, och kunde man inte jobba så var det ens eget ansvar att skicka dit någon annan som kunde jobba (men vafan alla andra går väl också i skola???)

Kommer jag söka jobbet igen?

ALDRIG.
Ni som funderar på att söka detta jobb ska verkligen vara i behov av pengar och tycka om jordgubbar sjuhelvettes mycket.

Jag ångrar inte att jag tog jobbet för hade jag inte gjort det så hade mina sommarplaner aldrig gått att genomföra, men skulle som sagt aldrig söka jobbet igen. 60 kr timmen är knappt värt att ta i mögliga jordgubbar för
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0