Inte haft tid att blogga

Publicerat den: 2009-07-06 Klockan: 19:35:36 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Johan är ju hemma nu några dagar så jag lade bloggen åt sidan när han varit här, just nu är han med Martin någonstans men han kommer tillbaka hit senare.. Är så glad att han är hemma och är lika ledsen som vanligt för att han måste åka tillbaka till piteå igen.. men det har gått bra hittills och jag ska ju åka upp runt den 23 juli.

Igår var vi på bio och såg Ice Age 3, Simon följde också med. Den var bra men jag tycker 1:an och 2:an är aaaasbra så det är svårt att klå dom ;) Men den är självklart värd att se, man kan ju inte annat än älska Sid :')
Idag har jag jobbat, sålde dock slut på jordgubbar vid 6 - halv 7 så då fick jag gå hem. Skönt!

Förresten så funderar jag på att byta blogg, skulle vara kul att testa något annat än blogg.se men kommer inte tabort den här bloggen för det.. jag kanske ångrar mig OM jag nu byter, hehe.
ANYWAY nu ska jag göra nå mat. Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0