Waynes, stan, cityjam

Publicerat den: 2009-01-30 Klockan: 18:33:41 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Tjoho! Innan jag började jobba idag så blev det en snabb sväng på stan där jag köpte en ny fondation. Denna gång blev det Nivea Beauté Ideal Finish, har använt den förut och den är braaaa :)
Jobbade till halv 5 idag sen blev det stan igen med Adam och Pontus då vi letade en present till vår käre vän Robin som fyllde 18 i förrgår :) Han klarade dessutom teorin till körkortet!
Får se vad som händer ikväll, var sugen på att åka snowboard i backen men mami jobbar natt och jag har ingen skjuts hem.. blöh.. nackdelen med att bo i Älandsbro. Får se om det löser sig! Annars sitter jag väl hemma eller hittar någon rolig kompis att vara med, höhö.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0