Ny design igen, ej klar

Publicerat den: 2009-01-17 Klockan: 01:28:39 Kategori: Kommentarer: (0)
Sådärja.. nu har jag lyckats få headern att sammarbeta med menykolumnerna så att det stämmer med rätt antal pixlar här och där.. Jävla småfix alltså.
Ska byta ut bilderna i menykolumnerna som byter bild vid mouseover. Vet inte riktigt vilka bilder jag ska ha där än så jag väntar lite med det.. Nu ska jag ta mig en macka sen ska jag nog lyssna på lite musik och somna skönt :)
Kvällen spenderade jag i stan hos Jennan, vi åt massa chips och ostkrokar och kikade på Let's dance där självaste "Yay, exiting!" medverkar (blondinbella syftar jag på om ni inte förstod..). Speciell människa. Av en anledning tycker jag verkligen inte om henne, och det är för att hon verkar uppmuntra folk att bära äkta päls. Det är inte okej att ta ihjäl djur för att kunna göra te.x. pälsjackor av dom! KOKAR AV ILSKAAAA.. Det finns fuskpäls och det ser dessutom fräshare ut.. enligt mig. Blondinbella själv verkar tycka att det är självklart att vi ska ta ihjäl oskyldiga djur för att vi ska hålla oss varma om vintrarna.. Aja, nog om Let's dance prinsessan och de stackars små liven. Nu ska jag försöka ta mig ur stolen och äta något. Hörs imorgon! Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0