Alltid du och jag.

Publicerat den: 2009-01-02 Klockan: 23:20:11 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Hej!

Börjar detta inlägg med att säga att jag saknar min pojkvän jättemycket, vill att han ska komma hem nu så att jag får vara i hans famn och må bäst i hela världen :)
Idag tog jag en efterlängtad fika med ett par efterlängtade vänner, nämligen Susanna My och Julia. Det ska vi garanterat göra om :) Satt i ungefär 3 timmar och bara pratade, mycket trevligt! När jag kom hem så har jag bara tagit det lugnt, kollat på one tree hill och sett Mamma mia med mamsen. Ska ta en macka och ett glas oboy nu sen ska jag nog gå och lägga mig, ganska skönt att somna i tid någon kväll. Hörs imorgon, puss.
Kommentarer
Postat av: sofia

god fortsättning!:)

2009-01-03 @ 00:58:30
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0