Stressa för ingenting!

Publicerat den: 2009-02-24 Klockan: 19:11:49 Kategori: Dagens outfit Kommentarer: (1)
Jaha, ikväll hade jag ju bokat in mig för att jobba. Självklart så äter jag lite snabbt innan jag tar bussen in till stan och promenixar sedan bort till IB, när jag kommer dit så är jag tydligen avbokad.. jaha men vad bra! Säg det i tid nästa gång.. hyffsat drygt när man bor en bit bort.. Inte nog med det så gick jag ju faktiskt på min ONDA och skavsåriga häl!

Istället gick jag på stan en sväng i syfte om att hitta något till Marris och Cilla som har fyllt år. Självklart så hänger det en lila volang klänning i min storlek som det då är halva priset på. Självklart. Blir så förbannad när rea kläder liksom flyger på mig! Jag behöver inte ens hitta dom, de hittar mig! Blir galen.. Kan visa en bild på klänningen sen. Här kommer dagens outfit.

Kommentarer
Postat av: tessssan

jaha, vart har du köpt dendär fina tröjan då??

2009-03-02 @ 16:26:13
URL: http://theressandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0