Pannkakor hos Sofia

Publicerat den: 2009-02-10 Klockan: 17:40:28 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Fyfaaaaaaaassssn vad kallt det är ute.. lite sommar hade inte varit helt fel.
Idag blev svenskan inställd vilket innebar att vi hade väldigtväldigt lång lunch, så vi (Sofia, Amanda, Ida och jag) bestämde oss för att gå hem till Sofia och göra pannkakor, gott var det! (vissa iaf). I tron om att vi började kl 1 så låg vi bara och väntade på att tiden skulle gå efter att vi slängt i oss pannkakorna.. sedan får vi ett samtal från från klasskamrat Johanna som berättar att vi börjar klockan 12 och då blev det lite brådis eftersom klockan då var 10 i 12. Ajja, så sena blev vi inte iaf!

Lite roligt:
Jag och Amanda stod på Sofias balkong..
Amanda: vad är det där för fordon? (och kollar rakt fram)
Jag: haha fordon?! det där är en rollator..
Amanda: HAHAH VA? Men neej den!
Jag: jaha! det är en fyrhjuling..

Efter skolan tog jag en fika med min lilla myra som jag förörvigt inte träffat på evigheter!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0