Onsdag, elfte februari

Publicerat den: 2009-02-11 Klockan: 20:07:22 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Nu vill jag ha vår och sommaaaar! Det var ÖVER 20 gradet KALLT ute imorse.. helt sjukt!! Frös t.o.m. med en tjocktröja under min feta dunjacka!! Kan tänka mig hur mycket du frös Jennie, som springer runt i en tunn jävla skinnjacka!!! Blir galen på dig.. Aja det vet du redan så det gäller bara att du tar in det i huvudet nu, och det är ju den processen som brukar ta tid :) ♥

Igår började jag sy på en kjol, tyget är vitt med små rosa blommor :) Måste köpa en dragkedja så jag kan sy ihop den bara, inte så mycket kvar :) Blir nog braaaa.. Får se vad jag händer i helgen, när man inte har så mycket pengar så kan man inte göra så mycket heller. Blä. Men nu har jag fått iväg 2 jackor på tradera så det känns skönt! Förhoppningsvis skickar jag dom imorgon till auktion vinnarna om pengarna kommit in :)

Nu ska jag se vad som går på tv, pusssss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0