Mammas födelsedag!

Publicerat den: 2009-02-02 Klockan: 08:08:59 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Jag var så seeeeeg igår så jag orkade inte skriva något i bloggen. Men det var iallafall mammas födelsedag men stackarn jobbade mellan 08:00-20:00 på sin egen födelsedag så det var inte så mycket mer med det. Förutom att jag och Johan bakade en tårta åt henne som en liten överaskning, hihi :) Det blev en pimpimtårta och den var jättegoood!
Jag och Johan åkte ut till antjärn vid halv 5 och sen åkte jag hem med mamma när hon slutade jobba klockan 8. Jag hade ställt tårtan i kylskåpet så att hon skulle bli paff när hon öppnade det men hon förstod inte riktigt själva överaskningen, hon trodde att vi skulle duka fram åt henne och att hon inte fick se tårtan förän då. Haha. Men tillslut kom den upp på bordet också fikade vi lite innan det var läggdags :) (Lovar att spara en bit åt dig med Johan).



Idag är det skridskor på idrotten och jag hoppas att vi får använda isplanen inomhus, blir så sätäns kallt ute.. Aja! Nu ska jag läsa lite bloggar sen ta bussen till staden! Hörs senare ikväll för efter skolan ska jag vara med bästaste Marris! Puss

Update: Vill ni se bilder sedan Kims överaskningsfest så gå in på min bilddagbok.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0