Inte speciellt taggad..

Publicerat den: 2009-02-23 Klockan: 08:00:04 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
..inför dagens skidtur.. Men det är ju iallafall inte jättekallt och snöstorm.. hoppas på att kanske solen tittar fram. Sitter på skolan nu och väntar på Linda och Amanda, orkar fan inte gå till högslätten.. måste ju spara den lilla energi och ork jag har till den förbannade skidturen.

Jag tror till och med att jag inte glömde någonting, eller jo, solbrillor.. Men åtminstonde inte något jätteviktigt.. typ som trocadero och marabou som kommer bli dagens livräddare!!

Nu ska jag läsa lite bloggar för att fördriva sisådär en kvart innan jag blir hämtad av mina små vänner.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0