Grattis till körkortet!!

Publicerat den: 2009-02-18 Klockan: 16:24:07 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
LINDA! :D Får hoppas att du verkligen ser ovanför ratten så du inte orsakar en massa onödiga olyckor ute i trafiken :) Mohahah. Jag och Linda gick ner till Paul efter skolan och kollade på lite tatueringar, som sagt så har jag fått ett godkännande av både mamma och pappa så nu ska jag rita exakt det kors jag vill ha och spara lite pengar! Linda bokade också tid.. först var det nästa vecka som gällde men helt plötsligt fick hon tid imorgon! HJÄLP! Jag ska följa med och vara personligt stöd, det kan hon behöva.

Ska ta nån hårdbrömacka med ost innan middagen, mamma har inte riktigt börjat ännu så jag ska mätta min mage liiiite med en makkkka! Puss

GRATTIS JOHANNA BERGLUND PÅ DIN 18-ÅRS DAG!
(och grattis till mig som klarade testet på IB idag, hehe)
Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till mig och grattis till dig, mitt personliga stöd! :D Ikväll får du faktiskt ta dig tid att hjälpa mig att välja ut en fjäril!

2009-02-18 @ 16:39:34
URL: http://lindaangelicacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0